söndag 12 februari 2012

Butterfly messenger

När jag läste senaste numret av tidningen Chic så såg jag det här:


Det är Carolina Gynning som står bakom designen av halsbandet Butterfly Messenger. Gynning skriver på sin hemsida:

"Fjärilen som symbol betyder väldigt mycket för mig. Det är puppan som utvecklas till fjäril och som sedan pånyttföds i en härlig kropp med vackra färger. Fjärilen är en gammal symbol för själen, glädje och lycka. Den står för pånyttfödelse och frihet och är därför en symbol som jag tycker att alla borde bära med sig. Nu har jag skapat The Butterfly Messenger® för att du oxå ska kunna flyga."

I mitten av fjärilen sitter en Swarovski kristall
Gynning avsöljar även att hon skissar på fler fjärilssmycken och visar bland annat upp det här armbandet, så det får vi hålla utkik efter:




Smyckena finns att köpa hos Carolina Gynning. Visst är de fina?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar